Härligt med fredag!

2012-09-28 | 20:17:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kunde pysa lite tidigare från skolan idag, vi måste ju vara uppvilade till tentan tyckte läraren. God idé tyckte jag!
Viktor ska på någon tillställning med hockeylaget så vi möttes upp vid Radisson i Göteborg. Jag fick därmed ta bilen hem.
 
Stämde träff med syskonen på restaurang New York i Lerum.
Ja, va sjutton skulle det annars bli till middag?!
Jag som fortfarande inte kan (och är totalt ointresserad) av matlagning väljer ju givetvis detta alternativ.Tjejerna åt riktigt bra o jag var nöjd med min "grekiska burgare". Total avsaknad av fantasi när vi besöker New York. Eller så är jag bara rädd för att prova något nytt!
 
Kul o hänga lite med syskonen i alla fall, även fast mesta fokus låg på barnen!
Nu ska jag gotta ner mig i soffan med tentan. Jag ska inte påbörja den förrän i morgon, men jag vill känna mig mentalt förberedd :-)
 
Hoppas ni också haft en mysig fredag!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0