Host & snörvel

2012-09-04 | 20:56:55 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Tog tåget som vanligt i morse till skolan, men kände redan på vägen dit att jag inte var fit-for-fight. Köpte med mig en kaffe från Ritazza och knallade sedan mot skolans lokaler.
Huvudet snurrade, näsan rann. Men jag gjorde ett försök.
 
Några timmar senare låg jag hemma o huttrade under täcket. Jag klarade helt enkelt inte av 8 timmar i skolbänken. Typiskt nog fick jag lite senare bege mig till vårdcentralen för att ta nya blodprover, och hämta ut nya mediciner.
 
Funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen. Kanske är det bättre att jag kurerar mig inför tentan? Samtidigt är jag livrädd för att missa någonting. Bara tanken på tentan får mig att darra som ett asplöv :-)
 
 
 
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0