Hur dum får man lov...

2012-09-22 | 22:19:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
....att vara!
 
Viktor åkte in till stan med Jonas. Bio sades det och sägs så alltid. Det brukar dock sluta med utekvällar som innebär hemkomst när solen går upp... :-)
 
Kika på en komedi på tv´n och åt Geisha-choklad, tänkte därefter tillbringa lite tid framför datorn och alla fantastiska webshoppar som finns.
 
Startade datorn... Vände sedan ut och in på väskan. Va sjutton är min laddare?!
Till sist kom jag på det. Jag måste glömt den i skolan!
 
Värst av allt är att jag inte ska dit förrän på onsdag. Har förvisso en stationär men allt mitt skolarbete ligger sparat på denna hårddisk, alla de program som vi arbetar med osv.
Höjden av dumhet är bara förnamnet!
 
Nu ska jag njuta av resterande batteri på laptopen, 1 timme och 23 minuter kvar.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0