Kalashelg!

2012-09-08 | 21:39:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Under två timmar röjde födelsedagsbarnet loss med dagiskompisarna. Finklädda små tjejer, förväntansfulla. Det hade givetvis bjudits in till prinsesskalas!
 
Det öppnades paket, fiskades godispåsar och magarna mättades med lunch och cupcakesbuffé.
 
En timme därefter anlände övrig familj och släkt. Svärmor tillagade, enligt Elsas önskemål, laxsoppa redan i morse som vi bjöd på och till det ett gudomligt gott örtbröd.
Jag som brukar slå på stort när det gäller tårt -och kakbufféer, fick inse fakta att både tiden och energin inte fanns. Prinsesstårtor från Ica fick alltså serveras tillsammans med mina cupcakes (som jag bakade igår mellan studierna) gjorda på äpplen med havretopping (sjuk goda!)
Jag ska snarast möjligt dela med mig av receptet.
 


Söta cupcakesformar från Panduro, dekorationer från Lagerhaus.
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0