LIVLY Clothing

2012-09-18 | 09:37:53 | Kategori: Baby & barn | 1 kommentarer
Via en väninnas tips hamnade jag, för en tid sedan, på en underbar blogg, full av inspiration när det gäller inredning, barn och mat!
Bloggen Gingerbreadhouse hittar den som är nyfiken här.
 
Denna bloggerska driver, tillsammans med sin syster, företaget LIVLY som säljer gudomligt fina barnkläder.
Jag gick faktiskt förbi LIVLYs butik i Stockholm (Birger Jarlsgatan) i somras och riktigt hajade till, sååå otroligt mycket fint!
 
Kollektionerna av LIVLY säljs på deras egen hemsida (klicka på bannern ovan) och även på Babyshop.se
(Samtliga länkar öppnas i nya fönster)
 
Typiskt att jag måste hålla hårt i min plånbok nu och en tid framöver (j*vla studentliv!)
 
 
.
Postat av: Caro

Visst har de underbara kläder?? Har inte beställt något ännu men följer dem på Instagram. Undrar om kvaliteten är lika bra som kläderna är fina?!

Så kul att du kommer ihåg min fölsis, blev nästan lite rörd när jag läste det inlägget! Längesedan vi sågs nu men tack vare FB och blogg känns det ju som att man kan följa med lite på vad som händer iaf!

Stor kram på dig!

P.s Ska nog försöka mig på den där cheesecaken till mitt -party på torsdag, den såg sjukt god ut!!! D.s

2012-09-18 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0