Morgonstress & tentamen

2012-09-13 | 21:31:17 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Åh vilken stressig morgon jag bjöds på.
I morse fick jag, klockan 05.30 tvinga i mig frukost, det gällde liksom att vara redo inför tentan.
 
Lämnade Wilma på skolan, åkte vidare till mamma som fick äran att passa vovven Ozzy idag. Efter det vidare till förskolan med Elsa. Det var på nöd och näppe att jag hann med mitt "deadline" tåg!
 
Och så kom ju den där dagen då en tenta skulle skrivas.
Det gick sådär. Jag var så sjukt nervös och med lite krydda av dåligt självförtroende på det.
 
Väl på hemmaplan så unnade jag mig ett gympass. Kroppen ville inte riktigt samarbeta idag men det kändes gott efteråt när jag gått igenom mitt program.
 
I morgon väntar jobb på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. Och viktigast av allt, Viktors hemkomst!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0