PT-pass på gymmet

2012-09-09 | 13:53:00 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Nå väl, efter några dagar i sjuksängen begav jag mig ändå till gymmet. Det gäller att hålla i gång :-)
Lite småtjock i halsen och en rinnande näsa, men jag körde på. Något lugnare än vanligt men jag känner mig grymt nöjd ändå.
 
Måste återigen flagga för vilken investering det är att träna med PT!
 
Som jag ska till Viktor, det enda som jag önskar mig i födelsedagspresent (den höstdagen då jag fyller tant) är nya PT-pass, jag har nu förbrukat hälften och kommer sannolikt inte ha råd med nya så länge jag lever på studiebidrag!
 
Nästa PT-pass blir i konditionens tecken, det lär bli jävligt svettigt men det ser jag fram emot!
Nu ska jag äta lite fil med proteinpulver, kanske toppa med lite linfrön också :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0