September - en riktig kalasmånad!

2012-09-17 | 11:29:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
September är en riktig kalasmånad!
Först Elsa som fyller den 7.e följt av... Syster Jessica, Pappsen, Svärmor, kära Moffe och slutligen mamma.
 
Utöver ovanstående så fyller barnens kusin Smilla samma månad, samt min barndomsvän Caro samma dag som pappa (som jag bara har sporadisk kontakt med)
 
I morgon bjuder lillasyster in till öppet hus. Jag ska stå för bakningen förstås. Eftersom jag inte har någon sugarpaste hemma (och också har tidsbrist) tänkte jag istället slänga ihop en Cheesecake med jordgubbar.
 
Receptet på denna cheesecake kommer i ett separat inlägg...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0