Shopping & sushi

2012-09-15 | 18:22:00 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Jag är helt slut efter dagens shoppingtur med Malin och Sofiia!
Mina leder i fötter och knän tål inte allt för långa sträckor...
 
Vi träffades först på Sushi Yama för att stilla lunch-hungern. Riktigt gott!
Och sedan följde några timmars spring i butiker. Jag fick hålla hårt i min studentplånbok - något som jag veeerkligen lider av!
 
En värmande halsduk från Zara åkte i alla fall med hem, ljusgrå med pärlor fastsatta osymetriskt längst ner.
 
Nu sitter jag på tåget på väg hem igen, bäst att nyttja månadskortet till max. Jag som alltid varit bilen så trogen tidigare :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0