Shoppingfrestelser!

2012-09-23 | 20:01:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Överallt stöter man på höstens alla nyheter när det kommer till kläder.
På vägen hem från skolan, i alla skyltfönster, reklamblad som dimper ner i både mail och brevlåda.
 
Frestelse.
 
Jag MÅSTE verkligen hålla hårt i plånboken särskilt nu när Viktor hamnar mellan två jobb. Jag har ju mitt, inte så feta, studiebidrag så Viktor är ju den som drar in den viktiga delen.
 
Kanske blir jag desto mer frestad när jag inte BÖR handla?!
Någon gång har det åkt med något litet plagg på vägen hem från skolan förstås.
 
Viktor spelar ishockeymatch och jag har sällskap av tv´n, datorn och vovvsingen. Fick förresten köpt en datorladdare idag (universal men den verkar fungera bra!) För hur skulle jag kunna klara mig utan dator?!
 
Nu dags för X Factor på TV4. Vi hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0