Vemodighet & dåligt självförtroende...

2012-09-03 | 21:14:35 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Idag har det verkligen inte varit någon bra dag.
Jag känner mig febrig, näsan rinner, och jag har sedan jag satte mig i skolbänken i morse bara haft lust o åka hem. Fram tills idag har verkligen självförtroendet varit på topp "jaha, det här kan ju jag".
Men idag ville hjärnan inte samarbeta med min vilja till inlärning. Jag fick inte in ett SKIT i mitt huvud.
 
Pang.
 
Och på en hundradels sekund sjönk självförtroendet.
 
Kommer jag att klara den här tentan?
Kanske borde jag ägna mig åt något annat?
 
Typiskt mig, minsta lilla motstånd så tror jag att världen är förlorad.
 
Lagom dos självförtroende är alltid bäst. Nya tag i morgon. Hoppas bara att mina feberkänningar försvinner, jag är inte fullt funktionell när jag inte mår bra. En släng förkylning är en del, värken i mina leder blir desto värre i samband med förkylningar, stress osv.
 
Jag ska nog stänga böckerna för idag och satsa på lite skönhetssömn istället. Och också inse att jag inte kan prestera fullt VARJE dag. Det funkar ju inte så. Men jag borde ju ha lärt mig att inte ställa så höga krav på mig själv. Eller?
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0