Shopping till barnen

2013-04-14 | 21:23:05 | Kategori: Baby & barn | 0 kommentarer
Ja, kortfattat. Wilma vet precis vad hon vill ha, Elsa vill bara ha rosa.
 
Länge, länge har jag jagat efter dom perfekta vårskorna, först idag med resultat. Tror jag.
Likaså gummistövlar ska inhandlas och vårjackor.
 
Högst upp på Wilmas lista står stövlar från Hunter, silver eller ljusblå. Punkt.
 
 
Ett klick på brallorna ovan, från Nova Star, får det också bli. Passar Wilmas kroppsform perfekt.
Ovanstående plagg med lånade bilder från Oii Design, grymt bra nätbutik som MÅSTE spanas in, om ni inte redan gjort det förstås :-)
 
Nu tänkte jag dock vara lite social med min man innan läggdags.
I morgon är det första dagen på mitt nya jobb! Spännande värre!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0