Sista semesterdagarna....

2013-08-05 | 20:10:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag var det till att göra sig redo inför första arbetsdagen.
 
Vi fick ju vår semestervecka i Danmark och den sista spenderades på detta sätt:
 
Ett biobesök på Bergakungen, "Dumma mej 2" i 3D.
Och ja den var lika rolig som den första!
 
Gjorde egna hamburgare OCH hamburgerbröd. Grymt gott!
Pyntade hemmet med färgglada blommor.
Otippat i vårt hem med något annat än vita eller rosa blommor, men dessa orange är SÅ vackra!
 
 
Närbild. Visst är dom vackra?
 
Och så frossade vi i räkor på vår färdigbyggda altan!
Trots saknaden av ytterligare ett par semesterveckor (för min del) så har det varit otroligt mysigt att få ta långa sovmorgnar, äta frukost utan minsta stress (typ inget kaffe att sätta i halsen!) och kramas med barnen i timmar och bara vara...
 
Viktor påminde dock mig om att det är elva månader kvar tills nästa gång.
Tack för den. Där försvann jag ur min rosaskimrande värld!
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0