Syskonkampen fortsätter...

2013-08-09 | 21:19:16 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Egentligen bör jag inte ens gnälla eftersom jag valt att inleda denna "syskonkamp". Fem kilo ska bort, lillebror ska plocka på sig fem.
 
Från måndag morgon fram till idag så har det gått strålande.
Jag har skakat mina måltider i en shaker medan gubben o barnen smaskat i sig ALLT gott.
Plötsligt känner jag dofter från allting. Och magen kurrar i kapp. Men under dagarna som gått så har det flutit på hur bra som helst.
 
När klockan slog 17.00 idag så tyckte jag synd om mig själv. Insåg att helgen kommer bli mindre rolig.
Men jag SKA ta mig igenom detta och kamma hem prispotten. Punkt slut.
 
För mig är det läggdags redan nu, ska ägna tid åt en bra bok och ligga nerkrupen under täcket. Ensamhet är nog bra :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0