Mindre bra humör!

2013-01-15 | 20:09:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det var nästan så att fåglarna kvittrade i morse, i alla fall i mitt huvud.
Dagen blev dock inte så bra som jag hoppas, överlag en skitdag faktiskt.
 
Som vanligt skulle jag äta frukost på centralen och hade precis slagit mig ner. Vrålhungrig som jag var!
Precis då gick brandlarmet och i högtalarna ropades det ut att lokalen skulle utrymmas p.g.a. brand.
 
Fine, jag tog min take-away kaffe och min müsli. Kallt o jäkligt var det ute också.
 
Skolan flöt dock på bra...
 
Väl vid stationen skulle Viktor hämta upp mig och han är försenad. Wilma stod och väntade på skolan, så i snökaoset fick jag knalla dit upp med min ton tunga väska, hala skor på fötterna hade jag och var inte alls rustad för en promenad som denna. Sedan "knödde" vi alla in oss i servicebilen med plats för tre. Fyra personer plus hunden.
 
Hemma gapade kylskåpet tomt och i takt med det var ungarna "svinhungriga" som Elsa uttryckte det. Det slutade med att Viktor slängde ihop en pannkakssmet så barnen blev det i alla fall tyst på.
 
Skitdag.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0