Black and grey

2013-07-12 | 18:44:00 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Nyss hemkommen med en ny tatuering!
 
Nancy Fancy Tattoo fick sätta nålarna i min, något otippat, arm.
En svala i black/grey som håller en maskros i sin mun och dom där små ludna delarna från maskrosen flyger omkring bland de tre namnen; Wilma, Elsa och Viktor.
 
Syster höll mig i sällskap, och precis som jag tänkte så var det ingen direkt smärta att tatuera undersida/översida arm. Under sittningen satt jag och funderade på vad nästa tatuering blir, och den är i tankarna redan klar.
 
Ett inplastat konstverk.
 
Återkommer med bilder när den läkt som den ska.

Kan för övrigt VARMT rekommendera Nancy som tatuerare.
Svalans utformning är läskigt bra gjord. Noggrann och kliniskt så som det ska vara.
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0