En resa genom Danmark

2013-07-28 | 17:32:00 | Kategori: När & Fjärran | 0 kommentarer
Nyss hemkomna, igår för att vara exakt, från en vecka i grannlandet Danmark.
 
Tillsammans med Sofiia, David och söta Noomi, bokade vi en stuga längs västkusten. Min familj och jag tog Stena Line över och körde sedan från östsidan till västsidan.
 
Ankomstdagen och första dagen bjöd på molnigt väder men därefter följde dagar med temperaturer upp till 31 grader. Aldrig är man nöjd, efter ett par-tre timmar på beachen höll vi oss inne i stugan med AC :-)
 
 
Wilma, Elsa och en trött liten Noomi
  
På väg till stranden. Stugan låg ca 300 meter ifrån.
 
 
Elsa prövar vindarnas krafter, och ja, stundtals var det ordentligt höga vågor!
 
Tjejerna sprang fram och tillbaka längs strandremsan.
 
Min kära man tillsammans med söta Noomi.
 
När molnen kom på besök åkte vi en bit utanför orten och spelade mini-golf (Adventure golf)
 
Sista dagen tog vi bilen till Billund och besökte Legoland.
 
I den rådande sommarhettan var det gott med den lilla tågturen som tog oss genom bergen.
 
Och rikligt med öl (och vin) pauser blev det också förstås!
 
Vackra Wilma!
 
Och så jag och charmtrollet Elsa.
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0