I´m back...again!

2013-07-10 | 17:32:35 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Den här våren och sommaren. Ja, jag vet inte hur jag ska sammanfatta den.
Hektiskt är bara förnamnet.
 
Istället för att göra en summering som lär bli allt för lång koncenterar jag mig istället på... gårdagen!
Jag jobbar ju två veckor till (halvdagar, tre dagar/vecka). Blev inbjudna till våra goda vänner på lite spontanmiddag. Barnen badade i deras pool (oräkneliga timmar) medan vi vuxna drack Mojitos och njöt av solen som äntligen kommit tillbaka.
 

Eftersom jag skulle upp och jobba så begav jag mig hemåt runt 22-tiden. Viktor kom desto senare... :-)
 
Nu följer fyra dagars ledighet för min del, ska bli väääldigt skönt!
Och projekten här hemma fortlöper, mer om det vid ett senare tillfälle. Nu ska jag försöka hålla mig kvar här fram igenom, saknar ju bloggen och att få skriva ner alla minnen, dela med mig av inredningsprojekt osv.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0