Dille på kuddar!

2013-03-03 | 16:40:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
En av mina stora laster är nog ändå prydnadskuddar.
Vi tog en liten söndagstripp i det fina vädret, vissa promenerar, vi åkte bil.
 
Införskaffade nya sängbord. Det resultatet delar jag med mig av när sovrummet är färdigt. Även fast huset är nybyggt så kommer jag alltid på nya idéer, inget större projekt så men jag gillar ju ändå att förnya. Våra gamla sängbord, jag hoppas att Viktor eldar upp dom. Fy sjutton!
Jag gillar ändå att städa och gör det i tid och otid men svarta i högglans... Nej tack!
 
Inte helt oväntat så köpte jag tre stycken nya prydnadskuddar. I vilken av våra tre soffgrupper dom hamnar vet jag inte ännu men den gråa kudden tänkte jag ha i sovrummet tillsammans med några andra gobitar från förr...
 
De lindblomsgröna kuddarna får mig verkligen att blicka fram mot våren!
 
 
Beställde för någon vecka sedan ett paket från H&M, lite nytt i klädväg till barnen och så dessa kuddfodral.
Soffgruppen i vardagsrummet på nedre plan ska få piggas upp med lite orange!
Den orange nyansen är något ljusare i verkligheten, inte lika murriga som bilden anger.
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0