En mindre rolig helg...

2013-03-24 | 10:25:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har verkligen haft tidernas tråkigaste helg. Värre än långfredagen!
 
Viktor hade avslutning med hockeylaget i fredags, dom träffades redan kl. 14 och han snubblade hem runt 04.00 (!) Önskar att jag hade haft hälften av den energin han har när det gäller festligheter :-)
 
Och för första gången i vårt förhållande erkände han att han var bakfull. Jo, jag märkte det. Lördagen spenderade han i soffan för att sedan avancera en nivå och fortsätta sova i sängen.
 
Så kl. 08:00 stod Elsa, Wilma och jag redo i sporthallen, Wilma hade ju innebandyträning (snark!).
Grymt kul och kolla på dom duktiga tjejerna i alla fall.
Därefter stod det kalas på schemat. Elsa lekte med en kompis och även där blev det några turer fram och tillbaka.
 
Hoppas på en desto roligare söndag!
Wilma är just nu på konståkningsträning och sedan väntar det kalas för svägerskans gubbe som fyller 30+. Nu ska jag fortsätta med mina ansökningar inför hösten studier. Lite jobb också förstås.
 
Ha en mysig söndag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0