Projekt: Förfallen tvättstuga

2013-03-20 | 10:53:27 | Kategori: Husbyggnationen | 0 kommentarer
Det är så konstigt när energin kommer och bara tar en med storm!
 
Som jag tidigare nämnt så väntar jag tålmodigt på att få komma i gång med vår altan. Kylan och detta eviga snöfall verkar dock inte ge sig så då får man ju komma på andra projekt :-)
 
Efter några dagars klagande så bytte Viktor äntligen blandaren i tvättstugan. Den som satt där tidigare var en billig skit så att hantverkarna kunde förse sig med vatten under husbyggnationen.
 
Vi (Viktor) installerade istället en storköksblandare från FM Mattsson. Och som en extra surprise när jag återvände hem hade han också lagt (provisoriskt) kakel (klinker?) i fönsternischen. WOW!
 
 
 
Så då satte jag givetvis igång med projekt "Färdigställande av förfallen tvättstuga".
Bänkskivan (som också förolyckades i samband med husbyggnationen) ska bytas ut, tänkte mig en i svart eller antracitgrå. Jag vill också sätta upp ett överskåp ovanpå tvättmaskin/torktumlare och lite annat pyssel såsom andra textilier.
 
Diskhon i porslin är jag fortfarande väldigt nöjd med och känns perfekt i vår tvättstuga!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0