Vårig shopping & frisörbesök

2013-03-27 | 15:26:20 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Idag stod det ett frisörbesök på schemat hos bästa Karina på Masimas.
 
Mitt läge var, milt uttryckt, akut...
Känner mig nu som en helt ny människa :-)
 
Innan jag tog tåget hemåt följde Karina med mig på en liten kik på Indiska. I en av Indiskas annonser hittade jag nämligen ett par skålar som jag bara var tvungen att spana in. Och ja, dom var lika bedårande i verkligheten så jag slog till på tre av vardera färg, insåg också nu att jag ska fylla på med en omgång till.
 
 
Planerade var vidare att jag skulle åka och jobba men icke. Dom ringde från Wilmas skola då Wilma mådde mindre bra. Jag tror inte att det är någon större fara med henne egentligen. En av hennes tänder ordagrant hänger löst vilket har gjort att hon inte kunnat äta någonting. Vilket ju kan ge huvudvärk o allmän olustigkänsla.
 
Lillebror var snabbare på plats än vad jag var. Snigeltåg is da shit!
Han bjöd henne på våfflor innan jag kom med andan i halsen.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0