Good news!

2013-11-23 | 10:15:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I onsdags var jag iväg på en arbetsintervju inför en tjänst som ekonom på ett stort, internationellt bolag.
Det är och har varit så högt tryck på arbetsmarknaden, vilket gjorde att jag inte hade några som helst förhoppningar eller förväntningar.
 
Först en timmes intervju följt av arbetsprov som jag fick fullpott på (mallgroda, ja!)
 
I fredags morse kom beskedet...
Jag fick jobbet!
 
Det var som om jag på en hundradels sekund flög ur mjukisbrallorna och fick ny energi. Att gå hemma är inte min grej. Jag gick ju inte ens hemma när barnen var nyfödda :-)
 
På tisdag bär det av. Cirka två-tre veckors arbete i Jönköping väntar (veckopendling) innan jag hamnar på den fasta punkten i Mölndal. Spännande och förväntansfullt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0