Adrenalin på höga höjder!

2013-10-05 | 15:33:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
De som känner mig väl vet också att jag älskar spontanitet.
Och så blev det; Viktor, jag tillsammans med David K och David L besökte höghöjdsbanan i Partille, High Adventure. Jag var tokfokuserad och laddad inför detta!
 
Efter en säkerhetsgenomgång fick vi öva på en bana på låg höjd. Där efter följde varierande antal övningar på låg, medel och svår nivå. Som högst 18 meter upp.
 
Adrenalinet pumpade och trots min höjdrädsla (det är knappt att jag vågar stå på en trappstege) så gick jag verkligen inför varje gren.
 
Ett nöje som VARMT rekommenderas!
Jag är så pass taggad att jag googlat runt bland olika banor i Sverige.
 
 
Bild lånad från High Adventures hemsida.

Efter tre timmar i delvis ösregn åkte vi till Max för att fylla på energidepåerna. Grabbarna var helt slut och ville mest hem och sova, mitt adrenalinpåslag var fortfarande på topp så jag föreslog en powerwalk eller löprunda. Däremot när vi kom hem och fått landa i soffan slocknade jag på ett par sekunder :-)
 
Nu är det dags att hoppa ur träningskläderna, middag hos Sofiia, Noomi och David väntar. Ska bli gott!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0