En man som fyller jämnt...

2013-10-10 | 09:45:09 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Det är ju min man det.
 
30 år. Fast ett lammkött för mig som är ett år äldre :-)
 
Jag har sedan januari i år (möjligen november, december förra året) planerat och planerat. Viktor vet ingenting. Men ibland har frågorna kommit.
 
Nu är det mindre än en månad kvar och jag är SUPERTAGGAD!
Värst av allt är att behöva hemlighetshålla, det är ju saker man vill dela med sig av.
 
Denna vecka ska jag finslipa och inse att mina planer ÄR bra. Eftersom jag haft så pass mycket tid har jag också hunnit ändra mig, och fundera ytterligare ett tiotal gånger innan jag insett att det kommer bli toppen.
 
Dags att stoppa i sig lite frukost och starta dagen med att fortsätta bokslutet. Råkade sova lite för länge idag :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0