Rosa drömmar

2013-10-10 | 09:37:18 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Sedan vi köpte våran Audi kan jag inte tänka mig någon annan bil. Nu hör till saken att vi under sju-åtta år hunnit äga och sälja sex stycken bilar. Och visserligen har vi alltid sagt "det här är lätt den bästa bil vi ägt" men sedan har vi ändå köpt något annat fabrikat och blivit lika lyriska igen :-)
 
Nå väl, Audi gillar vi och jag gillar nedanstående bil. Det är ju trots allt jag som kör den mestadels!
 
 
En A1 är dock för liten för vår familj, Viktor skulle inte ens komma in i den och sedan är det som synes en symaskinsmotor på 86hk. Men färgen gillar jag :-)
Och drömma får man ju....
 
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0