Livet i obalans...

2013-09-22 | 18:34:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ibland så är man inte riktigt i balans med livet vilket också gör att saker och ting blir lidande.
 
Träningen är en del, bloggen en annan.
 
Och som vanligt så är det enda som gäller att blicka framåt och ta nya tag.
Så här långt uppehåll har jag nog aldrig haft från bloggen, och jag saknar den. Har (utan att överdriva) tänkt varje dag att "ikväll så..." men så kommer annat emellan. Bloggen har ju, för mig, fungerat som en dagbok där jag låtit er läsare ta del av vardagliga och mindre projekt, större projekt, planer och shoppingfynd. Den har också fungerat som en ventilation för mig.
 
Denna helg har varit som grädde på moset. Inget speciellt har hänt men min hjärna skriker "gör något" medan kroppen skriker "jag är så trött".
 
Även efter detta uppehåll kommer jag att summera tillbaka i tiden, väsentliga saker, som jag vill minnas när jag fram i tiden bläddrar tillbaka.
 
Men som sagt, nu är det NYA och FRISKA tag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0